When I’ve had enough of romantic love, you´ll find me in Ireland

36338-18




















Jag har utformat en back-up plan för min framtid. Titta på bilden. Det är där du kommer hitta mig om det inte kommer gå som jag vill. Jag kommer flytta till Irland till ett hus på den Irländska gröna slätten. Jag kommer ha en massa får så jag kan leka cool fåraherde på dagarna. Jag ska ha en massa hundar som springer omkring och håller koll på fåren. Själv kommer jag gå omkring på den gröna slätten med ett par coola solglasögon bland fåren och sjunga U2-låtar för mina får:

"With or without you,
With or without you,
I can't live,
With or without you."

På kvällarna kommer jag sitta i min gungstol på verandan med en Guiness i handen och blicka ut över havet och se på solnedgången.

Åh, vad jag älskar Irland. Mitt hjärta är Irländskt.


Men jag kommer stanna här i Sverige några år till och se om det kommer gå som jag vill. Ni vet, få det där jobbet som jag vill ha, få den där tjejen som man vill ha, skaffa familj, få det där livet som alla vill ha. Jag hoppas att det kommer bli så, men det känns skönt att ha en back-up plan ifall det inte skulle bli så.

I’ve had enough of romantic love (almost).






Kommentarer
Postat av: Joel

Kan man boka helger redan nu? Tänkte jag kunde hälsa på och fiska lite me dig?

2006-01-13 @ 01:51:23
Postat av: Anonym

Ändrade planer alltså? Du har ju alltid sagt att du ska bli munk ;-)
Fast du kanske ska bli fåraherde-munk?

2006-01-13 @ 10:39:37
Postat av: H.L

Om inte annat lever han ju som en...


...munk alltså...
;-P

2006-01-13 @ 17:12:52
Postat av: H.L

Fegis... ta bort meddelande så där... fegt...

2006-01-13 @ 20:51:27
Postat av: H.L

Never mind sista inlägget, fel blogg, sorry =)
Men första står givetvis kvar...

2006-01-13 @ 20:54:16
Postat av: Leifii

Lätt att golfbollen är den godaste! Överlag så tycker jag att Aladdin kan ta ett steg bakåt. Och lämna plats för pärlan Paradise =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback