Birdie is back in town

Wiieeehoo...Birdie is back!  Har haft fantastiska dagar i Göteborg. Songbird har varit i Smögen och ätit färska räkor och krabba med iskall öl till långt in på natten, Songbird har varit inne på trädgårdsföreningen och stampat takten och rockat loss till Status Quo, Songbird har varit på Liseberg och sett gröna kaniner, Songbird har varit på IKEA och sett ut en ny stor härlig säng som jag ska köpa...inte för att jag får knulla, men ändå...A bird gotta sleep...haha

Songbird har också upptäckt en ny favoritrestaurang - Sjömagasinet. Grymt god mat och var där 3 kvällar i rad och åt middag. Mumsade i mig allt ifrån Pocherad hälleflundra med tryffelsås till Isad Tahitivanilj- och rabarberconsommé med apelsinpannacotta. Birdie rekommenderar den restaurangen om man gillar fisk och skaldjur och det gör Birdie, sedan att U2 och Rolling Stones har varit där och ätit också när dom har varit och besökt Sverige gör ju inte saken sämre!

Nu är det dags för grillmiddag på altanen med mina föräldrar - Yummy, Yummy and so long!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback