Gevalia - Om The Carver kommer på besök!

36338-153

Songbird har köpt en förpackning Gevalia om The Carver skulle komma på oväntat besök, så nu är jag inte rädd längre...hihihi

Busy working bird...Songbird har målat garaget idag.
 
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes

I see a line of cars and they're all painted black
With flowers and my love, both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a newborn baby it just happens ev'ryday
 

Jag ville måla garaget svart, jag ville måla bilarna men det fick jag inte för Mamma och Pappa...Garaget skulle tydligen vara mörkbrunt och bilarna skulle det sannerligen inte målas på. Jag som ville måla bilarna vita med svarta prickar på. Sedan skulle jag även ändra tutan från att låta tuuut-tuuuut till Muuuu-Muuuu....Här kommer Pappa Jack körandes i en kossa. Hahaha

Fniss, fniss...Ok...jag är trött. Hög tid att sova för Songbirdy! Men först bestämma vilken låt som är nattens låt. Det får bli: The Cardigans - Live and learn. Har nynnat på den hela dagen! Riktigt bra låt som får Songbird att le...God damn, I´m a happy singin´ bird in the night!

Oh, with the sun in my eyes, surprise!
I'm living a life...

Kommentarer
Postat av: Joel

Bra låt.

2006-07-16 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback