Give me an angel please

36338-145


                                    

Songbird älskar verkligen att åka iväg på konserter och lördagens konsert med Robbie Williams på Ullevi i Göteborg var fantastisk, lovely, vacker, storslagen, enorm... Songbird vill tillbaka. Ullevi är mitt andra hem. Jag vill bygga en röd stuga med vita knutar på mittenplanen på Ullevi, med en altan. Så jag kan sitta där i en gungstol och titta på konserter när jag blir gammal!

Gammal...isch ja...Songbird lider av **-årskris...I can´t even say the bloody number...haha Det är ett halvår kvar tills Songbird fyller år. Först tänkte Songbird ha en liten fest för att fira mig, men en liten fågel viskade i mitt öra att Bruce Springsteen kommer till Globen den 30 oktober, och Birdie fyller år den 5:e nov så Songbird tänkte att varför inte åka till Globen den 30 oktober och därefter försvinna lite spårlöst och magiskt i ca 2 veckor någonstans...Yeah yeah, Songbird är gammal och grå, flaxar med mina vingar, borde ligga och sova nu, men skriver ner mina tankar i en blogg istället och jag har ingen att älska, men jag älskar Aaaaaaaangeeeeeels istället....

When we're grey and old
'Cos I've been told
That salvation lets their wings unfold
So when I'm lying in my bed
Thoughts running through my head
And I feel that love is dead
I'm loving angels instead...



36338-146


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback