Go away Mr Carver - I don´t like you at all!

36338-152

"Where are youuu, little bird? Come here, I´m not dangerous...I´m just gonna cut, slice and dice you into little pieces, I´m gonna make you smile, I´m gonna make you so beautiful, Songbird...." 

Aaaaaaahhhh....Songbird är mörkrädd. Såg ett avsnitt av Nip/Tuck idag och det är med skräckblandad förtjusning jag följer den serien. Jag hatar verkligen The Carver. Blir alltid lika rädd när han dyker upp. Det blir ju inte heller bättre av att jag nu sitter mitt i natten i ett stort hus helt ensam. Jag inbillar mig att han ska dyka upp i huset. Att han går förbi i hallen här utanför bort mot köket. Eller att han står bakom mig blickstilla och stirrar på mig genom sina vita mask och andas tungt....isch, isch...jag får rysningar bara genom att skriva om det....Borde egentligen sluta följa Nip/Tuck, men jag kan inte. Jag är fast. Så Songbird ska fortsätta titta och vara rädd. Ni som har en hand att hålla i när ni är rädda, var rädda om den handen så den inte försvinner...

Själv ska jag lyssna på lite U2 och Springsteen nu för att få bort den värsta rädslan innan Songbird går och lägger sig. Musik lugnar mig. Förresten apropå Springsteen, en glad nyhet nu: Songbird fixade en biljett till Springsteens spelning i Globen den 30:e oktober. Så nu ska Birdy bara bestämma sig för om jag ska försvinna efter det datumet eller om jag ska genomlida? firandet av min födelsedag en vecka senare? Hmm..det tål att tänkas på. Får redan nu frågan om vad jag önskar mig i födelsedag. Kommer inte på något som jag vill ha. Inget som man kan köpa för pengar i varje fall. Tråkigt att behöva svara så men det finns faktiskt inget som jag vill ha...Eller jo, vänta lite förresten...det finns EN sak....Jag vill ha hela säsongen med Nip/Tuck på DVD så jag kan sitta och titta på The Carver om och om igen hahaha...Nää usch...jag bara skojar...Det vill jag verkligen inte ha....haha

Oh well, vad kan jag mer babbla på om? Det är rätt kul att vara ensam i en stor villa ibland ändå. Nu har jag satt på en livekonsert med U2 på dvd:en och kör låten I Still Haven't Found What I'm Looking For på högsta volym och Songbird sjunger med och har svårt att sitta stilla...hihi

I have held the hand of a devil
It was warm in the night
I was cold as a stone...


Hihihi..det var svårt det här...att skriva blogg och leka Bono samtidigt...får nog ta och avsluta skrivandet här...haha

Good Night, It´s gonna be alright...


Kommentarer
Postat av: Sofia

usch nu kommer jag ju att vara livrädd att karvaren ska hoppa fram här i de öde korridorerna... hujedamej vad äcklig han ser ut :P

Postat av: Livis

Nip/Tuck e såååå braaaaa!

2006-07-17 @ 17:02:50
URL: http://leifiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback