Här kommer alla Tv-apparaterna på en och samma gång

36338-154


36338-156


Songbird har en ny favoritlåt: "Jag borde ha förstått då när du tittade bort, att allting har ett slut, att allt det vackra är kort, nu sitter jag full på Gessles hotell, och här kommer alla Tv-apparater på en och samma gång, här kommer alla Tv-apparaterna på en och samma gång..."

Whiskey in the jar och kasta ut TV-apparater från Herr Gessles hotell i Tylösand är vad Songbird har sysslat med den gångna helgen. Det var roligt. Hey Gessle - Here comes a tv...Catch! 

Hahaha...Nä, riktigt så busig har Birdie inte varit. Men jag såg en sol falla från himlen. Tylösand kan ha Sveriges vackraste solnedgångar.


Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt
Jag placera' dej i drömmen som jag borde ha glömt
Nu faller teven från himlen som en trasig ballong

Och här kommer alla Tv-apparater på en och samma gång
Här kommer alla Tv-apparater på en och samma gång... 


 

Kommentarer
Postat av: phi

hey birdiebirdiebiiiirdie!
Du! det var inte jag med kycklingen den här gången... jag var på jobbet när vi kände röklukt -befarade att mjukglassmaskinen skulle sprängas! men så var det juh inte =/ ser riktigt hemskt ut efter branden.. isch!

Och jag märker att ja är riiiiktigt klen på att blogga om man jämför med dig :P

2006-07-17 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback