Songbird + Madonna = Sant?

Den 24 aug kommer Madonna till Horsens i Danmark och Songbird har fått ett erbjudande om att åka dit och se henne. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag har aldrig sett henne live och vill verkligen se en konsert med henne, men själva datumet är mindre bra. Hmm..vad ska Birdie göra? Åka eller inte? Det är ju ändå Madonna, hon är ju lite rolig har jag fått för mig, och skulle hon få för sig att sjunga The power of good-bye  och jag är inte där skulle jag ångra mig resten av mitt liv...Den låten är så vacker och bra, för att inte tala om videon till den. Lite av min favorit-Madonnalåt. Japp, nu har jag bestämt mig. Jag ska försöka ta mig dit om det inte rör till det för mycket i mitt liv. Jag var ju ändå kär i henne när jag var liten. *Fniss, fniss* Frågan är om jag fortfarande inte är det? Jo, kanske lite...men hysch...säg inte det till någon...hahaha

Isch, Songbird måste gå upp kl 08.00 imorgon. Jag som inte har gått upp före kl 11.00 någon gång nu under sommaren. Fast det är ok, ska ändå bara göra roliga saker imorgon!

Nattens låt: Madonna - The power of good-bye.

Do ya wanna go higher?

36338-160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback