Åååh, va jobbigt...Jag har fått ett mail ifrån en kändis!

Åååh, va jobbigt...Jag har fått ett mail ifrån en kändis!

Förra sommaren träffade jag en singer / songwriter från USA och festade i ett dygn i Malmö tillsammans med denna celebritet. Tydligen gjorde Songbird ett stort intryck på denna celebritet då "världsstjärnan" har nu varit på besök i Malmö ännu en gång och frågade hos skivbolaget i Malmö efter mig. Kollade min mail nu och  "världsstjärnan" har mailat mig och frågar var jag är någonstans och vill ha mitt telefonnr. 

Songbird upprepar: Åååh, va jobbigt....kanske ett i-landsproblem, men ändå. Songbird har inte lust att umgås med någon "världsstjärna" just nu.

Songbird vill bara umgås med sig själv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback