Freeze, I´m Sonny Crockett

Mission impossible..bah, no mission is impossible for Birdy...Birdys mission denna kväll var att titta på Mission Impossible III på Röda Kvarn i Halmstad och jag lyckades genomföra det...haha

Det var en helt ok film och nu har jag fått action så det räcker ett bra tag framöver. Såg en trailer innan filmen också, och det var MIAMI VICE med Colin Farrell & Jamie Foxx....Woohooo...När den kommer på bio så är det jag som kommer sitta klistrad framför bioduken.

Jag skulle kunna sitta här och hylla Miami Vice i flera timmar men det tänker jag inte göra utan jag ser precis just nu att jag har fått ett mail från Dino som skriver att jag är godkänd på tentan. Så nu hyllar jag mig själv istället. Hurra, Hurra för Birdy!

Nu ska jag sova och drömma om att jag bor på en stor båt i hamnen i Miami tillsammans med en alligator.

"Freeze, I´m Sonny Crockett..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback