Nää, jag har inga tuttar! Fan också!

Men åååååh...går det bli mer missnöjd? Songbird har varit inne på en photosession i stan för att fixa till körkortet. Men korten funkar inte alls. Näsan är 1 meter lång, öronen står ut, tänderna är sneda, ögonen blundar och frisyren är en katastrof....Att det ska vara så svårt att ta ett kort!

Får väl se om jag hittar någon fotograf i Halmstad som lyckas fånga mitt rätta jag, för dom här korten är en katastrof och funkar verkligen inte!

Bingo Rimér kanske kan...nää, jag har ju inga tuttar! Fan också!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Haha

Jag ser ut som en galen självmordsbombare på kortet i mitt nya pass, men vem bryr sig? Men det är klart, alla är inte lika fåfänga som FashionBird ;)

2006-06-07 @ 17:57:42
Postat av: H.L

Inte mycket att göra åt... det är bara att acceptera...

2006-06-08 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback