Relaxmode

Om några timmar åker Birdie iväg. Lämnar Växjö mot lite sydligare breddgrader. Mot HAVET! Mot PARADISET! Mot mitt HEM!

När jag höll på att packa idag så hittade jag 2 dammiga böcker bakom mina cd-skivor. Gripsrud och den röda boken Massmedier. Letade som en galning efter dom böckerna för ett halvår sedan men hittade inte dom då, så jag blev tvungen att köpa nya. Men NU, just nu så behagar dom att dyka upp. NU när det är sommar. NU när jag inte behöver dom. Så nu har jag 2 st Gripsrud och 2 st Massmedier...Crazy books...Hmmpf!

Klockan är 00.35 och Birdie sitter och lyssnar på Bob Dylan, fönstret är på vid gavel och det varmt ute, oh lovely summernight.

Undrar hur denna sommaren kommer bli? Birdie har inget jobb (och vill inte ha heller) så därmed inga åtaganden, inga planer förutom de obligatoriska konserterna. Bara en Birdie som tar dagen som den kommer. Det kan ju faktiskt bli hur bra som helst. 

 Avslutningvis vill jag bara säga att Knockin´on heavens door med Bob Dylan är riktigt, riktigt, riktigt bra.

*Switching to relaxmode*


Kommentarer
Postat av: eylen

sälj dem:P ååh ha de så roligt nu i paradiset så kollar ja upp hus i skärgården sålänge.. ska lägga nårra bud hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback