Songbird är en dansk tourguide

There's an insect in your ear, If you scratch it won't disappear, It's gonna itch and burn and sting...Yeah, yeah..nu ska jag inte klaga, förutom lite på att jag har bränt mig i solen idag och att en mygga envist vill in i mitt öra just nu och bitas, men jag sa till myggan: Fuck off - My ear is private area!  Ooops...nu dog han...det var inte meningen att klappa till så hårt...haha

Idag har Songbird provat på att vara en dansk tourguide. Ett par danskar stoppade mig idag och sa: Ullared? och såg frågande ut. Songbird förklarade på perfekt danskt uttal vägen till Ullared: Yääää...taeeä åå å kööör tyyp baa fyyyre feem miiil rakt fram och sväng en pölsesväng runt i vääjerondellen och ni e frammeee.



Summer stretching on the grass,
Summer dresses pass,
In the shade of a willow tree...

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

kommer man kanske stöta på songbird på stranden i sommar? var solar du? jag solar på östra stranden, eller på gräsplätten bredvid norra station :) ha det bra i solen!

2006-06-14 @ 19:03:22
Postat av: H.L

Ha! Som om Steve skulle sola! Jag har känt honom i tre år och han använder aldrig shorts eller likande (iofs kanske cykelbyxor) han kan bara använda jeans och skjorta....

2006-06-14 @ 23:11:50
Postat av: eylen

hahaha cyckelbyxor... ja håller på och packa mina dolcegabbanakläder, har hittat en härlig och charmig 800 kv på hissingen du är välkommen när du vill.. så har ja skumpan på kylning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback