Songbird @ Skrea Strand

36338-137

Det har varit en ganska så lugn dag i Songbirds liv idag. Har varit i Falkenberg och hämtat lax plus att jag doppade mina fötter i havet vid Skrea Strand. Blev bara fötterna som badade eftersom havet fortfarande är kallt. Ska vara minst 25 grader i vattnet innan Birdie badar...*Kräsen Sångfågel*

Åt nog årets godaste glass idag också, en melon-/-pina colada-/-med-ananasbitar-glass och har du vägen förbi Falkenberg så rekommenderar Songbird denna glass.

Kvällen ägnades åt att grilla lax och dricka vin (Det blev inte La Garonne denna gången H.L, som jag vet att du fullkomligt älskar och avgudar hahaha :P )

För övrigt 1: Nu när Sverige åkt ur VM ser jag helst att England vinner hela VM. Heja England!

För övrigt 2: Fick veta att det är meningen att man ska drömma om den personen man ska gifta sig med på midsommarnatten. Så, vem drömde då Songbird om? Vet inte, har glömt min dröm. Songbird är för gammal och börjar bli senil. Hur ska det här gå? Hur ska jag nu bli gift när jag inte ens kan komma ihåg en dröm? Mystiken tätnar och...

I heard you calling me then you disappeared into the dust,
I need your kiss, but love and duty called you someplace higher...

 
 

Kommentarer
Postat av: H.L

Grymt stort att du håller dig ifrån LaGaronne, men det viktiga är ju alltid att du tycker om det, inte vad jag tycker...

MEN VARFÖR HÅLLER DU PÅ ENGLAND?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

2006-06-27 @ 17:54:50
Postat av: Livan

Hehe, jag hade inte planerat att jobba men fick chansen och kunde förstås inte säga nej. Så länge det regnar så är det okej =) Men när solen börjar skina så känns det nog värre. Så du har vart på Skrea strand du =P

Postat av: Joel

Jag badade i havet i veckan ju, skitvarmnt :D

2006-07-02 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback