Spökstad

Songbird ska upp tidigt imorgon också. En sista sak i skolan som ska fixas. Sedan har Birdie sommarlov. Wooohoo!

Är kvar på campus i Växjö - som har blivit till en spökstad. Inte en människa är kvar, gräsmattan blev grå och här finns bara ensamhet och damm kvar. Songbird är långt hemifrån och vill bara härifrån. Nu går jag snart ut och lägger mig på den grå marken och låter gamar och prärievargar äta upp mig. Save meeeee!

Hahaha...Näää...nu är jag dramaqueen och överdriver. Så farligt är det inte. hahaha..Men det är ganska tyst och ödsligt på campus, fast Eylen är ju kvar här och hon försökte locka ut mig på en grillfest, vilket var jättesnällt. Men Birdie tackade snällt nej. Var lite trött efter storstädningen idag och så måste jag fixa den där sista saken. Men Eylen fick pluspoäng! Haha

Pratade med mina föräldrar innan idag. Birdie åker hem på lördag, de kommer hit och hämtar mig. Kunde nästan höra dom tänka: "Vår son ska minsann inte åka i en äcklig buss i nästan 3 timmar, vi kommer!" , och jag kan bara bocka och buga och le och vara tacksam att dom kommer. För det är jobbigt att åka buss med full packning. Yeah yeah...lazy bird...I know....hahaha och Tobbe, min brorsa kommer veckan efter, den 15:e. Yes, hela Songbirdfamiljen samlad!

Jag blev kär i en spökstad,
du, du, du gör mej hel,
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback