Tentan avklarad!

Fyyyyy fan va skööönt! Songbird har precis lämnat in tentan. Nu är det bara att hålla tummar och tår att jag klarar den också!

Det märks att det är sommar. Det är ganska öde och tomt på campus. Jag vill också åka hem nu. Men får förmodligen vänta tills fredag. Varför? Jo, jag är en lazy bird som inte vill släpa på en gigantisk väska på en buss när jag åker hem. Därför är nu mitt nästa uppdrag att försöka övertala mina föräldrar att komma och hämta mig. Det ska nog inte vara så svårt, de brukar inte vara så svårövertalade. Men de kan nog inte komma förrän på fredag. Men jag väntar gärna, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge....fast jag kan erkänna att jag börjar bli lite otålig...haha

Resten av dagen ska jag bara slappa. Laga lite god mat och titta på TV. Hoppas bara att det är något kul på TV ikväll!

Bring me home, please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback