Four notes give me a lot of faith in the future

Songbird sitter och väntar på att tvätten ska bli klar. Lyssnar på en bootleg från U2:s spelning på Ullevi i Göteborg den 29 juli 2005. Den dagen är en av de dagar då jag var så lycklig. Det var en helt perfekt dag. Jag vill tillbaka till den dagen! Jag vill inte sitta här i Växjö och tvätta mitt i natten. Take me back!

- Don't know what's going on in Gothenburg.

- We surrender!

- Oh cha

- Hello hellooo!

Här är några bilder som jag tog med min mobil. Inte världens bästa kvalité på bilderna men ändå de allra bästa bilderna jag någonsin har tagit.


36338-62  36338-61
♥ Bono   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥    ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥    ♥  ♥   ♥   ♥   ♥   Adam Clayton ♥   ♥   ♥   ♥    ♥   ♥  ♥  ♥   ♥   ♥   ♥    ♥  ♥   ♥   ♥   ♥  ♥   ♥ 
36338-60  36338-63
♥ Adam Clayton (Skakade hand med han ♥   ♥  ♥   ♥  ♥  Larry Mullen Jr ♥   ♥  ♥   ♥  ♥  ♥   ♥  ♥   ♥  ♥  ♥   ♥  ♥   ♥  ♥
                             
precis efter att detta kortet tagits)

Those four notes just give...give me a lot of faith in the future.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback