Fredagkväll, en ny mobil, en äpple-Mer och Fibban...Vad kan slå det?

Tänkte skriva något roligt här, men kom på att jag är alldeles för trött. Sitter bara och gäspar och väntar på att lasagnen ska bli klar. Kom precis tillbaka från stan. Var en Vodafone-snubbe där som försökte sälja en telefon till mig. Han erbjöd sig att gå till kiosken och köpa en äpple-Mer och en fibban till mig om jag skrev under avtalet. Men jag tackade nej till det generösa erbjudandet. Det kanske var dumt?

Fredagkväll, en ny mobil, en äpple-Mer och Fibban...Vad kan slå det?



Kommentarer
Postat av: Livan

Middagen har precis intagits och den var superb! När jag inte lagar lax så är jag mästare på att göra lasagne =)

Postat av: Anonym

Du hade ju kunnat komma hit och hinka öl med mig, mattias emma å emma...

2006-03-31 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback