Fuck with me, and I´ll fuck with you!

Songbird vaknade upp idag utan några som helst krav på sig. Så kommer det vara i en vecka nu. Fattar det knappt själv. Songbird är helt ledig i en vecka. Eller ett litet krav hade jag, jag var tvungen att gå till bibblan med en bok som jag har haft alldeles för länge. Men det var inte så jobbigt om sanningen ska fram.

På väg till bibblan träffade jag Phi. Trodde jag. Jag kom gåendes i gallerian och där satt hon, jag fick för mig att hon log mot mig så jag petade ur mina mp3-lurar ur öronen och var på väg bort mot bordet där hon satt för att chitt-chatta lite, men nej vänta...det är ju inte hennes klasskompisar som sitter jämte henne...det är ju helt okända människor för mig....och nej..det är ju inte Phi....*Hrrrmm* Songbird gör en liten elegant sväng och går förbi istället....*Pinsamt* Men jag har sett Phi´s dubbelgångare i varje fall.

Sedan tog jag en promenad in till stan, mest för att rasta mina solglasögon som behövde lite frisk luft. De har ju legat i dvala hela vintern. När jag kom in till stan och gick under bron som leder upp till stan, den som är precis efter sjön, kom en kändis. Jag tror det var en kändis i varje fall. Det var likt i varje fall. Det var  Elisabet Höglund (Ni vet hon som är mer känd för sitt röda gigantiska hår än sina journalistiska avslöjanden i Aktuellt)
36338-68

Hon kom på sin cykel mitt i gångbanan och vet inte vilken sida hon ska cykla på eftersom Songbird går mitt i gatan. Songbird måste stanna och rycker lite halvkaxigt på axlarna som bara Songbird kan och ler mot henne. Men hon bara tittar på mig med en bister min och susar förbi mig. Det var jättenära att hon cyklade på mig. Men jag var aldrig orolig. Jag är helt övertygad om att jag hade landat mjukt i hennes gigantiska röda hår.

Fixade lite ärenden i stan och sedan gick jag hem igen. Nu ska jag strax iväg upp till ICA och köpa något att äta till middag idag.

That´s my day so far....eller ja just det ja....jag har JO-anmält CSN idag också. Det var lite spännande faktiskt. Songbird är på krigsstigen! Mitt nya motto:
 
Fuck with me, and I´ll fuck with you!


Kommentarer
Postat av: eylen

men du är det inte du som ligger där i bakgrunden sådär sexigt;)

Postat av: Livan

Haha kuuuul test! Jag älskar sånt! Jag va Kate: dvs inte så dålig person som alla tror... hehe.

2006-03-23 @ 21:00:59
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Joel

Du är som sagt min vardagsidol.

Dubbelkopian megaphi2 gillar jag inte, hon kan flyga och spotta mellonkärnor längre än mig :(

2006-03-24 @ 14:22:18
Postat av: Sara

så himla orättvist att ni får ledigt och inte vi fick eller får det!! gaaaah. haha o bor elisabeth-aktuellt i växjö.. det var ju intressant. vad säger det om hennes karriär.. =)

2006-03-24 @ 17:51:05
URL: http://sariisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback