great, superfast and superloud

Oh my, my...Det är lördag idag och I feel great! Songbird är festsugen och some birds har viskat i mitt öra att det är fest någonstans i Växjö. Jag vet inte var, inte när, inte hur - men jag vet att jag hamnar hos Sivans till slut.

Inatt drömde jag att jag var en officer i ett kavalleri och red över en äng. Lite som Mel Gibson i Braveheart fast jag var mer fancy med blanka knappar och guldrevärer på min uniform. Jag var ensam och red runt lite bara. Det är allt jag kommer ihåg. Men jag såg cool ut så jag är nöjd över nattens dröm.

Jag var ute en sväng innan idag och upptäckte att det ser ut som våren är på väg. Kom på att jag vill ha en bil. En lovely bil att köra omkring i superfast med bra musik på stereon superloud.


I guess this will be a great, superfast and superloud day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback