Hey waiter, can I have one more glass of blåbärssoppa please...

Songbird har åkt sitt eget Vasalopp idag. Släpade mig i skidspåret ner till Willys och köpte en förpackning blåbärssoppa och därefter tillbaka hem igen. Önskar jag hade en pappersmugg, för blåbärssoppa smakar bäst i en pappersmugg har jag fått för mig.
 Men jag har ingen pappersmugg, så nu sitter jag här i min varma lägenhet och dricker blåbärssoppa i ett vinglas.

Festen igår var riktigt kul, mest för att jag hade sånt kul sällskap hela kvällen att prata med.

Resten av kvällen / natten ska jag tillbringa med att laga en hembakad pizza och kolla Oscarsgalan. Men först - ett glas blåbärssoppa till...

"Hey waiter, can I have one more glass of blåbärssoppa please..."

Kommentarer
Postat av: Joel

Nytt smeknamn: Blåbärsknutten

2006-03-06 @ 08:35:15
Postat av: Sofie

vet du om hur dåligt jag mådde när jag läste om ditt blueberrywine igår?! =S

2006-03-06 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback