Intervju med Oldsberg

36338-53


Songbird har fått äran att intervjua Ingvar Oldsberg:

Songbird: Hej Ingvar, ännu en säsong av På spåret är till ända, hur känns det?

Ingvar: De e la gött de du...

Songbird: Du har inte bara skrivit nytt avtal med SVT utan även med Calvin Klein. Hur ser de nya bilderna ut?

Ingvar: Vi tog dem i New York i somras och jag trivs förfärligt gött i ett par Calvin Klein-kalsonger. Jag tror att kampanjen ska komma ut i nästa vecka vettu. Men jag bjuder på ett smakprov här i din blogg.

Songbird: Vad ska du göra nu?

Ingvar: Innan ja draaaar igång en ny säsong av På spåret kommer jag stå i feeeeskekörka och sälja Calvin Klein-kalsonger var lördá...

Songbird: Tack ska du ha Ingvar.

Ingvar: Nää tack ska du ha vettu...trevligt att råkas!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK! Ingvar Oldsberg är en äckelgubbe by the way :S

Postat av: Sofie

what?! he's a hunk!

2006-03-03 @ 23:31:17
Postat av: H.L

Varje gång man läser din blogg Steve så får man insikten att du är en väääldigt konstig och underhållande människa...

2006-03-04 @ 15:35:53
Postat av: Joel

Bara jag som inte vill veta nått mer om Stefans fantasier?!

2006-03-06 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback