Jag vill också ha en svans som täcke!

Songbird är hemma och det var bra terapi för mig att gå ut ikväll. All min ångest är borta. Det var inte så farligt som jag hade inbillat mig. Hade riktigt roligt ikväll och dansade som en söt liten ekorre i flera timmar. Träffade Em ute och hon är alltid lika trevlig som alltid, men saknade resten av 2:orna!

Nyfiken som man är så undrar man var dom gjorde?
(Lite onödig fakta: När en ekorre sover så använder dom sin svans som täcke, hur gulligt är inte det?)


Kommentarer
Postat av: Josefin

nästan lika gulligt som att sengångare leker att de är kokosnötter för komma undan med att vara extremt lata... Vaddå?? jag är en kokosnöt jag behöver inte göra nåt

2006-03-26 @ 03:11:50
Postat av: Sofia

Vi hade filmkväll med chips, morötter, gurka och dip :)

Postat av: Livan

Aawww! *happyhappy*

2006-03-26 @ 17:06:20
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Sofie

lärre kändes over the top igår, citronvatten kändes mer hälsosamt (jag sparade den till ikväll!)

Varför gick du inte ut i fredags för?! du skulle varit med på efterferren serrö..

2006-03-26 @ 17:52:59
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback