Lisa - Sleep, sleep tonight and may your dreams be realised

36338-6736338-66
36338-66

Idag dog min älskade katt Lisa. Det påverkade mig mycket mer än vad jag trodde. Jag fick henne när jag fyllde 12 år. Det var min alldeles egna katt. Lisa var världens coolaste katt. När det var dags för mig att flytta hemifrån beslutade jag mig för att låta Lisa stanna kvar hos mina föräldrar. Hade inte hjärta att tvinga med henne till en liten lägenhet.
Varje gång jag kom hem så blev hon så glad. Det kunde ibland hända att det dröjde flera månader innan jag kom hem och hälsade på, men hon glömde aldrig av mig. Man kunde höra henne spinna på nästan flera mils avstånd när jag var hemma. Jag var en av de få personer som hon tillät att man bar omkring på henne och klappade henne hur länge som helst. En främling kunde inte klappa henne, då kom vassa tassen fram. Men jag förstår henne, jag låter inte heller en främling klappa mig. Lisa blev 17,5 år och levde ett riktigt lyxliv. Jag kommer aldrig glömma Lisa.

Lisa - You're missing / Sleep, sleep tonight and may your dreams be realised.


Kommentarer
Postat av: Livis

Haha aj det gör dom säkert =) *sött* Lycka till på tentan du oxå... Uuhh. Börjar bli nervig nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback