Naken och sminkad

Jag vaknade upp naken och sminkad. Kommer inte alls ihåg vad som hände igår. Mina jeans och skjorta är våta. Jag kommer inte ihåg hur jag kom hem. Jag mår så dåligt över att inte veta vad som hände. Jag kommer ihåg att blev sminkad som Little Steven i E Street Band (fast Em tyckte att jag såg ut som en liten zigenartant).

Jag mår inte alls bra idag. Tveksamt om jag överhuvudtaget kommer gå ut några fler gånger i mitt liv!?!?!?

Förlåt alla som jag träffade igår.

 
I was bruised and battered and I couldn't tell what I felt
I was unrecognizable to myself
Saw my reflection in a window, I didn't know my own face


Kommentarer
Postat av: Emma

Var är min sjal? *oroad*

2006-03-19 @ 17:48:40
Postat av: em

meen lilla..ingen kommer veta att det var du..;)

2006-03-19 @ 20:57:45
Postat av: Josefin

synd att du inte vaknade som clarence clemons..det hade kanske till och med varit ännu coolare..

Postat av: Emma

Puh - skönt att höra! I och för sig klär den dig bättre än mig.
Vi har lite sköna bilder på "La Stefana" och Fröken Sjödin här hemma, Henrik och jag. Högstbjudande vinner...
/ Make up-artisten Emma

2006-03-19 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback