Popcorngirl vill hångla i datorsalen

Songbirds dator har gått sönder. Så nu sitter Songbird i skolan och väntar på att få skriva ut Ottos råmanus inför tentan. En tjej som luktar EXTREMT mycket popcorn håller på att skriva ut före mig. Undrar om det är en ny fancy parfym som luktar popcorn eller om hon bara har ätit popcorn hela dagen idag?

Nu kom hennes pojkvän tror jag. Nu känner jag mig som det tredje hjulet. Det känns som de tittar på mig och vill att jag ska gå så de kan få hångla vilt i datorrummet. Jaja...låt mig få skriva ut så ska jag lämna er sen....

Vad ska jag mer skriva? Lämnade in datorn på lagning idag, frågade vad det kostade men han bara skakade på huvudet, slog ut med armarna och sa "Det är det ingen som vet" och sedan skrattade han. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det!?!?!?

Nu äntligen är det min tur att skriva ut....

Sådär...Nu har jag Ottos råmanus utskrivet. Nu ska jag bara plugga in det också. Men det gör jag imorgon. Nu ska jag hem och laga middag. Det blir kyckling till middag idag.

Hej då popcorn-girl med tillhörande pojkvän, nu går jag, so hångel away!

Kommentarer
Postat av: H.L

Du kanske inte skulle öppnat den för att dammsuga fläkten? Jordade du dig innnan du var på å pillade på den?
Vad vet jag?

2006-03-14 @ 21:04:52
Postat av: Sofie

jag som älskar popcorn.. jag vet inte.. nu blev jag lite anti-pop.. Hrm.

2006-03-14 @ 21:13:42
Postat av: eylen

attans om de blir dyrt.. ja som har en datakille lite som en butler som tar hand om min kära dator... han säger att den är grym! undrar om din datakille kan få din dator att bli grym:P

Postat av: Livan

Jag rekommenderar oxå datakillen, han gör billiga underverk =)

2006-03-15 @ 09:26:54
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Anonym

Stackars Songbird som inte har nån dator längre. Jag lyckades faktiskt filma dig när du satt och bråkade med din dator igår, jefvlar vad arg du var! :)

http://video.feber.se/2006/03/unge_utan_tlamo.html

2006-03-15 @ 11:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback