Songbird is gonna live forever

Enligt Aftonbladet idag har hallänningar den längsta medellivslängden i Sverige. Aftonbladet skriver även om en holländsk studie som visar att är man optimist så lever man längre.

Eftersom Songbird är en optimistisk hallänning så kommer jag förmodligen bli jättegammal! Lovely!

När jag är gammal så kommer jag sitta och gunga i min gungstol på min veranda vid havet och titta på solnedgången och sjunga:

Maybe I just want to fly
I want to live I don't want to die
Maybe I just want to breath
Maybe I just don't believe
Maybe you're the same as me
We see things they'll never see
You and I are gonna live forever


Kommentarer
Postat av: Josefin

Undrar hur livslängeden för västmanlänningar ser ut...jag trallar: is it my imagination or have I finally found something worth living for? I was looking for som action, but all I found was cigarettes and alcohol...antingen är den kortare än för halläningar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback