Songbird poppar popcorn och får vuxenpoäng

Songbird har fått tillbaka sin dator. Woohoo!  Nu är den så tyst och snäll. Det var tydligen några fläktar som hade lagt av. Men jag är 1 000 kr fattigare.

Det första jag gjorde när jag fick tillbaka min dator var att gå in på
www.minpension.se för att registrera mig och beställa en kod. Det kändes ganska vuxet. 1 vuxenpoäng till Songbird.

Jag poppade popcorn igår när jag kom hem. Plockade fram min 80-talspopcornmaskin. Den som både låter och ser ut som en hårtork från 80-talet. Men den kan poppa goda popcorn minsann.

Fast att ha en 80-talspopcornmaskin känns inte så vuxet. Minus 1 vuxenpoäng till Songbird. Så nu är jag tillbaka på noll igen.

Kommentarer
Postat av: Livis

Det var en dyyyyyyr datakille. 'Vår' datakille tar bara 300 kr för att fixa rubbet =) Peppar, peppar ta i trä, för min dator har inte hängt sig en enda gång sen datakillen fixade den, vilket var ett år sen. *klappa snäll dator på huvudet* Just nu sitter jag i en datasal i skolan och försöker uttyda vilka lagar pastor Åke Green ska dömas efter eh.. Jaja. kram hej!

Postat av: Sofie

jag har också en popcornmaskin!! yeay! men jag tycker minsann att det är vuxenpoäng.. om man skulle få för sig något så dumt som att skaffa barn - de skulle äääälska popcornmaskinen. Plus att den är ekonomisk. Rrrright? :D

2006-03-15 @ 16:14:15
Postat av: eylen

oh yäääs! snabbt är ju bra ju! men oj för 980 spänn fick du inte ett blinkande tangentbord på köpet eller nåt då? mm ett blinkande tangentborfd gu va kul

2006-03-15 @ 17:51:46
URL: http://www.eylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback