Vem var det som log och take a shower in slow-motion!

Kom tillbaka från stan och gick igenom campus hem mot min lägenhet. Mötte en tjej och hon log som om jag kände henne. Men det gjorde jag inte. Men jag log tillbaka och nickade en liten försiktig hälsning. Vem var det? Vem var det som log? Det kanske var mitt nyschamponerade hår som glänste och som gör att alla ler. Jag kanske ska ansöka till att vara med i en schampoo-reklam. Det hade varit coolt. Songbird kommer ut ur duschen och skakar om sitt hår sådär sexigt i slow-motion. 

Take a shower in slow-motion! 



Kommentarer
Postat av: Livan

Självdisciplin ja, det har jag nog. Iofs så hade jag oxå velat gå på fest... Men, men en annan gång. Ska du på VK´s filmsittning?

Postat av: Sofie

Men.. join us then! :D

2006-03-28 @ 21:21:23
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback