Vem vill ha vår och glass?

I'm free to say whatever I, Whatever I like, If it's wrong or right it's alright...  Yeah, Songbird är fri från allt som har med Radiotjänst att göra. Nu är jag folkbokförd på annan ort. Får väl se om jag vågar folkbokföra mig här igen när Radiotjänststormen har lugnat ner sig. Innan någon säger Fy skäms Songbird  vill jag påpeka att  jag kommer betala TV-licens senare i mitt liv, men medan jag är student anser jag att det ska vara gratis för mig.

Istället för betala fakturor till Radiotjänst bjuder Songbird på mjukglass när det blir vår till alla som vill ha! Ice-cream to everybody. Wooohooooo! Alla utom den arga tanten på radiotjänst. Hon får ingen glass. Eller ok, en liten bägare kan hon få. Med strössel. Så kanske hon blir glad igen.

Vem vill ha vår och glass?


 

 

Kommentarer
Postat av: Phi

*räcker upp en hand. nej. räcker upp två*

2006-03-17 @ 16:35:20
Postat av: Anonym

mupptupp!!

2006-03-17 @ 22:04:48
Postat av: Anonym

hehe!!

2006-03-17 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback