Waitin' on a sunny day

Jag försökte laga min trasiga dvd nu. Det gick inte alls. Får bara fram en bild men inget ljud. Oh well, jag får väl försöka leva i stumfilmsperioden en tid framåt nu. Fast jag behöver ingen dvd just nu. SVT2 visar en rolig dokumentär 20.00. Rolling like a stone - "En filmrulle från 1965 visar en privat fest i Malmö där stadens popidoler och innemänniskor festar med några exklusiva gäster: Mick, Keith och Brian från The Rolling Stones. Fyrtio år senare återser filmskaparna några av festdeltagarna."

Låter som en bra dokumentär, så missa inte! 

Det snöar ute! Typiskt! Jag som slängde in mina vinterskor i garderoben idag och plockade fram mina coola rockiga Springsteen-boots. Skulle jag aldrig ha gjort.
 
Bara för att det snöar så drar jag ner mina persienner i ren protest och plockar fram ett somrigt kort som Pappa Songbird har tagit på Songbird och Mamma Songbird.


36338-69
Summer and 2 cool Songbirds.

I'm waitin', waitin' on a sunny day
Gonna chase the clouds away
Waitin' on a sunny day

Kommentarer
Postat av: Sofie

aaah! sommrigt! där skulle min klänning passat in! ;)

Postat av: Joel

The Songbird family posar framför sitt gangsterhem :)

2006-03-27 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback