Birdie can boogie minsann!

Songbird är lite lätt bakis idag. Har fortfarande inte dragit upp persiennerna och går fortfarande omkring invirad i mitt täcke. Skärpning Birdie! Kanske skulle ta och klä på mig, och ut och gå för att få lite frisk luft. Japp, det ska jag göra nu.

Har fixat Mors dag-present idag. Det blev ett chokladogram hos
http://chokladogram.se/

Om det är någon som vill fira Songbird så går det bra att skicka ett pizzogram till mig. Är sugen på pizza.

Bring me a pizza, eller tacos går  bra också!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Det är i alla fall bättre att gå omkring invirad i ett täcke än att dansa invirad i toapapper :P

2006-05-27 @ 19:32:58
Postat av: eylen

hahah ja den e sjukt rolig.. hon kan ju stå där hela dagarna och vakta det du tappade i det rummet för några veckor se hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback