En hyllning till Mamma

36338-108

Oh my, my, min mamma - vilken mamma! Det här är en hyllning till min mamma som i mina ögon är världens bästa mamma.

Songbirds mamma har:

* Låtit mig få göra precis som jag vill

* Kört mig 20 mil i en genomsnittshastighet på 150 km / h bara för att Songbird var sen till en ganska så viktig sak! (haha..kommer jag aldrig att glömma)  

* lärt mig att laga mat som smakar gott

* lärt mig sjunga vackert

* har funnits hos mig i både svåra och roliga stunder

* Kort sagt: Varit den bästa mamman!

(Ja Pappa: du får också lite cred, för du har också varit duktig haha)

Mamma får en låt tillägnad till sig. Tar följande låt för jag vet att Mamma gillar den:

"It's rainin' but there ain't a cloud in the sky
Musta been a tear from your eye
Everything'll be okay
Funny thought I felt a sweet summer breeze
Musta been you sighin' so deep
Don't worry we're gonna find a way

I'm waitin', waitin' on a sunny day
Gonna chase the clouds away
Waitin' on a sunny day..."

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback