Fnissig Birdie

Jag är en fnissig birdie idag! Hahaha Songbird var på fest igår. Förfest och sedan Stallarna och det var kul . Nu fnissar och skrattar jag åt precis nästan allt. Var nere på Willys nyss tillsammans med Maccan och skrattade åt en bil som körde lite fel. hahaha Börjar få ont i magen nu av allt skrattande. 

Träffade Jessica i skolan idag och hon frågade mig:

- "Songbird, var du på Stallvägen 15 igår?"

- "Ja, hur visste du det?"

- "Jag gick förbi utanför och hörde din röst och tänkte att det där kan bara vara du"


Hahaha...inte för att jag fattar hur hon kan särskilja min röst från 10 andra personer på en förfest utifrån, men skönt att höra att Songbird fortfarande kan sjunga så det hörs....hahaha

 
Börjar misstänka att jag fortfarande är full, hmmm..hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback