Hey Jack, guess what?

Ok, leenden smittar. Det har Songbird fått lära sig nu. Songbird är en mycket lättroad man, men idag är Songbird extremt  lättroad.

På väg ner till Willys lyssnade jag på Hungry heart med Springsteen (Surprize, surprize). Första meningen i den sången går så här: I got a wife and kids in Baltimore, Jack.

Då Songbirds pappa heter Jack börjar jag alltid tänka på hur han skulle reagera om jag ringer hem och säger: "Hey Jack, I got a wife and kids in Baltimore..." Av någon anledning tycker Songbird det är jättekul att tänka på. Så hela vägen ner till Willys gapskrattade Songbird inombords och utåt sett så log och småfnissade jag. Tror det märktes för utav alla människor jag mötte så var det 4 st som log tillbaka till mig och tittade lite konstigt hahaha.

Bara för att det inte nu ska bli några missförstånd så vill jag nu också bara påpeka att Songbird har ingen fru och inga barn i Baltimore. But a hungry heart I have...and stomach. Tur att det blir tacos för Songbirds del ikväll hahaha

I got a wife and kids in Baltimore, Jack hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback