Je´taime Riddarhuset

Ok, ok...I AM a lucky man. Fick precis ett glädjebesked. Riddarhuset ger mig si och så mycket pengar denna sommaren. Inte för att det var någon överraskning, för de vill ju alltid skänka mig lite pengar varje sommar, men det är alltid kul att se hur mycket man får.

Vad betyder nu då detta? Jo:

1. Songbird behöver inte göra något som han inte vill på sommaren. (Jobba eller plugga sommarkurs)

2. Songbird kan fokusera sig på sina konserter.

3. Songbird kan fokusera sig på att blanda spännande marinader till sina köttbitar och stå vid grillen hela sommaren.

4. Songbird kan fokusera sig på att sola och bada i havet.

5. Songbird kan fokusera sig på att festa.

6. Songbird kan fokusera sig på att göra precis som han vill....som han alltid gör.


Je´taime Riddarhuset. Woohooo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan jag överklaga? Det är ju inte rättvist... :P

2006-05-11 @ 19:42:18
Postat av: Niclas

Hmm... märkligt, det var jag som skrev första inlägget, men varför kom inte mitt namn med?

2006-05-11 @ 19:51:23
Postat av: Phi

Inte alls avundsjuk. Jag får vad jag behöver av Pannkakshuset.

2006-05-12 @ 00:13:19
Postat av: H.L

Fy fan, Steve. Vi skapligt normala människor får vackert skaffa oss ett jobb och knega under sommmaren. Ingen rolig läsning för nån som måste arbeta en hel sommar för att kunna ha råd att ens köpa en piggelin.

2006-05-12 @ 10:54:38
Postat av: Sofia

JAHA och vi andra blir straffade för att vi bara har bönder i släkten! Vad faaan! :P :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback