Lost and found

Välkommen hem till Songbird - Hittegodsavdelningen i Växjö.


Har nu städat i 3 timmar efter festen igår (var grisfesten igår eller?), och lägenheten är nu nästan helt återställd. Följande saker finns att avhämta hos Songbird:

1 st skinnjacka

1 st grisbiljett

1 st nycklar

1 st mycket märkligt klädesplagg. Tror det är ett kvinnligt klädesplagg. Antingen är det en kjol eller en top. Aldrig sett något liknande i hela mitt liv, och sanna mina ord, Songbird har sett mycket konstigt i sina dar. hahaha 

1 st vinöppnare

1 st filofax med tillhörande penna


Lost and found...

Kommentarer
Postat av: maccan

jag paxar de tre översta godsen. tack

2006-05-04 @ 13:03:47
Postat av: Sofie

hahaha! nå? hur många gånger lyssnade du då?

Jag tror inte man kan leva utan tejp :P

Postat av: Joel

Tror det är Ali's, rubbet! :D

2006-05-04 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback