lovey-dovey stuff

Fantastisk lovely day igår. Songbird grillade för första gången i år. Grillad korv och champagne på Tuvanängen blev det. Sedan hem till Sandra på hennes Hej då-fest. Skrattade så mycket där att jag fick ont i magen... FF? Hahaha Kvällen avslutades på Sivans med ännu mer champagne...(Jag förmodar att H.L läser detta och då måste jag påpeka att jag är mycket väl medveten om att det inte är riktig champagne, utan mousserande vin, då mousserande vin måste komma från distriktet champagne för att kallas för champagne...sådär...nu har jag uppvisat mina vinkunskaper också haha)

För er som är intresserade av Songbirds motionsvanor blev det 2 varv runt sjön idag. Runt sjön träffade jag på en person som har mycket god inblick i i Allkåren och han sa att det inte blir något sågspån under Allkår. Oh Happy News - Jag gillar inte sågspån. Det luktar äckligt, är fult, och sticksigt.

Funderar på att baka en hembakad pizza ikväll. Är extremt sugen på det. Hmmm..Yup...Homebaked Pizza it is!

Förresten, idag är det exakt 14 dagar kvar...

Sun - I just can't get enough of that lovey-dovey stuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback