Old Birdie can drive your car...*Beep, Beep*

Songbirds körkort har gått ut och nu måste jag fixa ett nytt. Detta kan innebära slutet för mitt gigantiska A4-körkort som jag burit omkring på 10 år. Lika bra det kanske för jag ser inte klok ut på det kortet. Sitter och tittar på kortet just nu. Songbird ser så liten, ung, oskyldig och oförstörd ut. Ju mer jag tittar på kortet desto mer inser jag att jag var söt och vacker på den tiden men,

Nu är jag bara gammal. Bara en gammal gubbe som ingen ser. Som vill ha en bil.


Kommentarer
Postat av: H.L

Du får köpa min bil, femtusen kronor utav ditt apanage så är porschen din. Tonade rutor och vinge, jag vet att du inte kan motstå det!!!!!!!!!!!

2006-05-16 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback