Oooh, Hellooooo!

Jag måste erkänna att jag älskar att gå ett varv runt sjön varje morgon...men det är livsfarligt. I varje fall när man har U2 i mp3-spelaren, jag måste verkligen behärska mig för att inte börja skutta omkring och sjunga med. Folk skulle ju kunna tro att Bono är på Växjöbesök...haha Såg ett äldre par sitta och fika på en filt vid sjön. Det såg så gulligt ut så Songbird fick ett löjligt leende och hälsade på dom. En spontanhälsning så där bara. Hahaha...Hur mycket vuxenpoäng är inte det då? haha Hoppas jag själv kommer sitta sådär och fika med någon när jag gammal...men ibland är jag livrädd för att det inte kommer bli så...

Oh well...gårdagen då? Hysteriskt rolig dag!

1. Snabb förfest nere vid Slottet.
2. Sittning på Stallarna med same old stuff...mingel, middag, tal, snapsvisor, tal, sång, blaha blaha...
3. Iväg på en mellansittning för att se när Maccan leker fotbollsstjärna och fintar bort en brud med hjälp av en fotboll...(1-0 till dig Maccan)...hahahahahahaha...
4. Tillbaka till Stallet för att dance, dance, dance the night away...haha

Kvällen avslutades tillsammans med Elin, Josefin och Ann i ett chattrum. Går inte ens nämna här vad det chitt-chattades om. Hahaha...ICKUK? 

Elin
: Var på Stallet imorse för att hämta den där saken som jag glömde under soffan. Men det verkar som den är borta nu. Hänger du med bort ikväll och hjälper till att leta efter den? hahahaha :P



Kommentarer
Postat av: Sofie

aldrig på songbird :)

2006-05-06 @ 15:35:39
Postat av: eylen

vafan den är ju stor så den måste ju synas. har de kollat vid galjarna om de hängt den där? vi får gå och leta den kanske bhar blivit rädd och gömt sig hahaha

Postat av: Joel

Internet bör stängas av för rehabilitering?

2006-05-07 @ 07:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback