Smilin´Birdie

Vad är det med mig? Hahaha..Songbird kan inte bara sluta le. Ler hela tiden och är allmänt glad och lycklig. Fick t om för mig att jag skulle ut och gå ner till Willys trots att det ösregnade. Men när jag jag gick ut så försvann regnet och solen tittade fram bland regnmolnen. Det var lite som: "Hallelujah, här kommer Songbird. Fram med solen!" 

Hade ett fjantigt leende och nynnade på en sång hela vägen ner till Willys. Men Songbird klagar inte. Songbird ler.

Songbird kan le i både regn och sol

Kommentarer
Postat av: Josefin

helt otroligt vad några amerikanska protestsånger kan göra för humöret.

Postat av: maccan

för att inte tala om vad en inställd Stones konsert kan göra för humöret.

2006-05-24 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback