Something fishy

Oh my, my...det är hög tid för Songbird att gå och sova, men det kan bli svårt. Det är minst 45 grader varmt i min lägenhet just nu. Det känns som det i varje fall. Vet inte varför, jag har inte feber och termometern visar 21 grader i min lägenhet. Something fishy is going on in here...haha

Oh well...
Songbird har varit flitig idag. Ett varv runt sjön, diskat och städat och fått en hel del gjort på fältarbetet. Men som sagt: Nu måste jag verkligen gå och sova, men först en Springsteen-låt som god-nattvisa. Det får bli Atlantic City.


"We're goin' out where the sand's turnin' to gold
 so put on your stockin's baby 'cause the night's getting cold
And everything dies baby that's a fact
But maybe everything that dies someday comes back..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback