Songbirds U2-jacka

Jag har lovat mig själv att aldrig fylleblogga, men nu gör jag ett undantag. Det var en helt ok kväll förutom när jag skulle gå ut. Lämnade in min jackbricka, men efter 5 minuter får jag tillbaka med kommentaren: "Tyvärr vi hittar inte din jacka, du får vänta tills alla jackor är utlämnade".

Står och väntar i över 40 minuter och ser jacka efter jacka försvinna till lyckligt kära par medans min jacka är spårlöst försvunnen. Jag hade inte varit så orolig om det hade varit en vanlig jacka, men nu hade jag lämnat in min älsklingsjacka, min U2-jacka.

Min U2-jacka var försvunnen! Jag var helt panikslagen under 40 min, men försökte behålla mitt lugn och stå coolt och vänta, men garderobskillarna såg nog på mig att jag var jätteorolig eftersom de sa att de skulle göra allt för att hitta min jacka.

Efter 40 långa minuter hittades min jacka i ett hörn och Songbird blev riktigt glad. För jag var riktigt orolig där ett visst tag.

Behöver jag säga att den jackan betyder en hel del för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback