Stripteasediskning

Sådär, nu har Songbird städat färdigt. Det var rätt kul ändå för Songbird provade på stripteasediskning haha. Efter var 5:e sak Songbird diskade fick Songbird ta av sig ett klädesplagg. Jag är tacksam att jag hade "bara" 18 saker att diska. Så de båda sockarna och t-shirten åkte av. Hahaha I know, I know...jag är crazy..men diskningen blev lite roligare då. Prova själv nästa gång du diskar...sätt på lite musik och kör lite dancemoves med diskborsten och strippa efter var 5:e sak du har diskat...hahaha

Jag fixade även till min palm som började se lite hängig och fucked-up ut. Klippte och fixade lite. Fick tejpa den till slut. Songbird kan inte leva utan tejp. Haha. Frågan är om den inte ser ännu mer fucked-up ut nu? hahaha

36338-89


Oh well, nu ska jag in till Systembolaget och se om jag hittar något gott.

Until I see you again, So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback