Diamantkalsonger to me please...

Songbird snokade runt på nätet och hittade en BH gjord av juveler och diamanter. Värd 12,5 miljoner dollar. Sexigt! Nu väntar jag bara på att Mr Mouawad ska designa ett par kalsonger av vassa diamanter. Det är ju precis vad en man längtar efter. Något vasst som skaver...men vill man vara fin får man lida pin.

Så nu har jag kommit på en julklapp jag kan önska mig - 1 par diamantkalsonger. Songbird kommer vara så fin, so shiny och fine! hahaha

36338-307

http://www.mouawad.com/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, vad sökte du på för att hitta en diamant-BH? Bröst, tits, girls, nude, naked? Haha

2006-11-30 @ 20:18:59
Postat av: Niclas

Det var ju då jag som skrev...

2006-11-30 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback