Goody-goody

I packed my bags and headed straight into the 30-storm...men nu är den över och alright, I´m back. Good! It´s all good!

Birdie sitter och lyssnar på musik - Good

Birdie mumsar på wasabi-jordnötter - Good

Birdie väntar på att tvätten ska bli klar - Good

Birdie ska få sova i sin alldeles egna säng inatt - Good

-----------
Update: Njaaa...så fucking gott var det inte med wasabi-jordnötterna. Fick precis en wasabichock i näsan, vet inte vad det beror på om jag åt för många wasabi-jordnötter eller något. Men hela min näsa ville explodera. Hela campus kunde ha blivit täckt med snor och wasabi om jag hade nyst, men det blev aldrig någon nysning...bara ett skrik "Aaaaaahhhhh...my noooooooooose is on fiiiiiiiiiire"....hahahaha

Kommentarer
Postat av: Liv

Hahaha jag lurade i J en sån nöt en gång och det va inte uppskattat. Hihi...

Postat av: Per B

Se där ja, du är tillbaka och bloggar igen. Jag hörde rykten om att det var födelsedag i lördags, stämmer det? Grattis i efterskott i vilket fall som helst gamle man! :-P

Fan också, där försvann en ung kompis till. ;)

2006-11-07 @ 17:09:28
URL: http://buskis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback