JagärbittermenjagälskarETegentligen-inlägget

36338-299

Nej, Songbird tycker inte att ET är en äcklig rymdvarelse. Birdie är bara lite bitter. Det hela bottnar i att när jag och min brorsa var små så fick han en supercool  ET-nallebjörn, och jag fick bara en helt vanlig nallebjörn. Avundsjukan var stor och jag fick inte ens låna Tobbes  ET. Men det ska bli ändring på det nu, mailade precis iväg ett mail till mina föräldrar där jag skrev att jag ville ha en ET-nallebjörn  i julklapp.
 
Vad jag ska köpa för något till Tobbe i julklapp? En helt vanlig nallebjörn...muahahahahaha

I love you ET, I really do...

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha!
Men vänta lite.. finns det verkligen något som heter ET-nallebjörn? ET var ingen nalle.. inte heller en björn. Du menar att det var ett mjukisdjur i form av ET? Håller du på å ljuger nu igen Birdie? nt-nt-nt-nt

2006-11-20 @ 23:25:32
Postat av: Anonym

ET är ett äckligt kräk. Bara för att kräket råkar ha stora ögon är det inte snällt :(

2006-11-20 @ 23:29:27
Postat av: Joel

Vet inte hur jag kunde missat skriva mitt namn på förra posten ^^

2006-11-21 @ 18:14:36
Postat av: Liv

Sluta klanka ner på E.T! Kom tillbaka när ni själva kan få cyklar att flyga. Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback