Me phooone home, me eat Reeses Pieceeeeees...

36338-297

Songbird hörde att det sägs att produktplaceringar är en framtidsbransch och menar att produktplaceringar kan vara bättre än traditionell reklam. Som exempel nämner man godiset Reeses Pieces som var ET:s favoritgodis. Försäljningen ökade med 80 % efter filmen.

I don´t get it, hur tänker människor? Hade jag sett en brun, äcklig rymdvarelse äta jordnötschokladgodis så hade jag verkligen INTE köpt något Reeses Pieces. Men jag är väl konstig som tänker så, de flesta tänker väl så här:

- "Nämen titta älskling, där står en rymdvarelse och äter godis. Det var som fan. Ska vi fråga han vad det är för godis?"

 "Duuu..ursäkta, vad heter godiset? Det ser sjukt gott ut!"

- "Meee phoneee homeee, me eat Reeses Pieceeeees..."

- "Ahhh, tackar.....vad säger du älskling? Ska vi gå till pressbyrån och köpa lite Reeses Pieces och gå och mysa i soffan?"

- "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det gör vi...."

Hmmm...ja, det blev ju normalt det här blogginlägget....hahahaha

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh, va glad jag blev av bilden på E.T! Ursöt! Jag vill träffa E.T och hänga med honom :-)

Postat av: Sofie

en brun, äcklig rymdvarelse?!!!
Där tappade du poäng Birdie.. nt-nt-nt

2006-11-20 @ 17:27:09
Postat av: Joel

Skjut det jävla missfostret!!

(muahaha)

2006-11-20 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback