Songbird har en tillfällig flickvän

Songbird har fått sig en flickvän. En tillfällig flickvän över helgen. Hon heter Doris och ligger i mitt knä och spinner. Hon är så snäll och fin, men jag är lite rädd ändå. Jag är ju en Birdie och hon är en katt och det är ingen bra kombination. Doris kanske äter upp alla mina Songbird-feathers. Men det är bara över helgen och det kan ju vara en bra merit att skriva i mitt CV: Kattvakt 20061116 - 20061119.

36338-289

Ser ni lösa fjädrar yra omkring på campus, då har något förfärligt hänt, please call 112 then...

Kommentarer
Postat av: Jannie

kommer jag någonsin se den här katten igen?

Kan inte tänka mig att någon katt vill flytta från ett steveparadis när den först varit där.

Ha så trevligt ni två, hoppas du fortfarande tycker om din flickvän imorn bitti när hon är hungrig och grinig.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback