This is kind of early

Aaaahh oooh...Birdie är uppe så tidigt. Lite för tidigt för min smak...eller snarare mycket för tidigt för min smak...oh well...studiebesök i Sthlm står på schemat.
 
Det kan nog bli lite kul. Ska vara där i 2 dagar och besöka lite olika företag och ställa smarta frågor. Fast jag vet inte om jag ställer så smarta frågor när jag är trött...för vi har en liten övertrött Birdie framför datorn just nu...

Oh well, lite Pearl Jam - Yellow Ledbetter, (som för övrigt är morgonens låt), i mina öron och björnbärsmarmelad i magen och I´m ready to go...hahahaha Songbird är tillbaka på onsdag och tur är väl det, för borta bra men hemma bäst. För det sägs ju att vi är rockiga kossor som äter gräs på stallet...hahaha och Stallet är mitt hem. Take me back there...I loved every minute of it! Moooooooo!

Alcohol - Moooooooooooooooooooo...

Drugs - Määäääääää...

Alcodrugs - Mooomäääämmmaaaaamoooooooooooooo...

Moooooo that body girl.....mooooo!

hahahaha....Birdie trött? Nä nä...inte alls!


Kommentarer
Postat av: Per B

Det är kolsvart ute men du sitter här i bloggen och sjunger. Du måste vara en Näktergal-Birdie?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback