3 män och en babe

Songbird kan inte riktigt bestämma sig för om jag fortfarande är full eller om jag är bakis? Jag är nog lite mittemellan. Fast jag hade nog varit sjukt bakis om det inte hade varit för att jag precis har varit och ätit en pizza med Liv och Elin.

Jonas och Sofia kom förbi och berättade för mig att Songbird strippade utanför Ladan i regnet igår. Ja, jag erkänner. I did it! Men jag vet inte riktigt varför. Birdie var lite glad och det regnade och åskade, och då kände jag att jag var bara lite tvungen att göra lite dancin´and singin´in the rain...

Det kan ju också haft att göra med på att förfesten igår var vi 3 män och en babe som lyssnade på Guns ´n Roses, spelade luftgitarr och strippade...hahaha Songbird var Axl Rose, Slash och Matt Sorum i ett. Behöver jag skriva att I rocked...naah..det förstår ni säkert...hahaha

För ett kort ögonblick trodde jag väl att jag fortfarande var på förfesten men det visade sig att jag var tydligen utanför Ladan istället. Oh well - det var en riktigt trevlig afton som mina föräldrar hade sagt, eller det var gryyyyyyyyyyyyyyyyymt fucking kul som dagens ungdomar säger. Tror jag. hahaha

Songbird säger tack till alla som har bidragit till att göra den här helgen till en höjdarhelg. Tack!

3 män och en babe...hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback